سفارش تبلیغ
صبا ویژن

رد پای یک هنرمند

سلام به دوستان مجازی ام.وبلاگم تقریبا هنرییه.ببینید و لطفا(حتما)بدون نظر دادن خارج نشوید..

راهنمای قرار دادن عکس در وبلاگ

آموزش قرار دادن تصویر در وبلاگ:


برای قرار دادن تصویر مورد نظر خودتون در وبلاگ باید ابتدا تصویر خودتون رو در یک فضای اینترنتی(که فضای آپلود نام دارد) قرار بدید.
درواقع شما برای قرار دادن یک عکس در وبلاگ به یک آدرس اینترنتی از عکس مورد نظر خود نیاز دارید.
برای این کار سایت هایی هستند که مخصوص آپلود فایل طراحی شده اند که شما با جستجو در سایت گوگل با نام (اپلود فایل رایگان) می تونید وارد این سایت ها شده و فایل مورد نظر خودتون رو توی فضای اینترنتی قرار بدید.
البته بخش گالری عکس سایت آوازک این امکان رو فراهم کرده تا شما بتونید عکس های خود را در تعداد نامحدود و مدت زمان نامحدودی بصورت گالری نگهداری کنید.

پس از آپلود عکس، سایت مورد نظر آدرس فایل آپلودی شما را در اینترنت می دهد و یا اینکه عکس آپلود شده را به شما نشان میدهد و شما با کلیک راست کردن بر روی عکس و انتخاب گزینه properties میتونید آدرس اینترنتی عکس را پیدا کنید.

شما باید این آدرس را کپی کنید و سپس در قسمت ارسال مطلب جدید با انتخاب گزینه (درج/ویرایش تصویر) که معمولا بصورت آیکون در سرویس های وبلاگ دهی در قسمت بالای پست مطلب جدید قرار دارد، در قسمت آدرس تصویر قرار دهید و دکمه تایید را بزنید.

پس از چند ثانیه تصویر شما بر روی صفحه اصلی ارسال مطلب قرار می گیرد و شما می توانید اندازه تصویر خود را به دلخواه تغییر داده و با زدن گزینه ارسال مطلب آن را در وبلاگ خود قرار دهید.



+ نوشته شده در شنبه 92/8/11 ساعت 9:5 عصر توسط محبوبه م | نظر